mandag den 28. oktober 2019

Indtil for nogle få måneder siden har jeg jo jævnligt nedfældet mine tanker her på bloggen, og før det -, direkte på min hjemmeside.

Nu er det så 2 - 3 måneder siden at jeg sidst har været "på" her i mit eget lille forum.

Jeg er jo stadigvæk på Facebook, og her lægger jeg da stadigvæk lidt billeder og videoer ud, - tit krydret med en lille historie.

For nylig fik jeg endda svar fra DMI, idet jeg havde kommenteret et indlæg fra dem om at vi nu havde nået topgrænsen for nedbør i et normalt år.

Det sker jo jævnligt at andre på FB kommenterer ens indlæg, men det er jo altid lidt specielt når kommentaren kommer fra selve mediet, det være sig en TV eller radiokanal, eller som i dette tilfælde vores nationale vejrprofeter fra DMI.

Det er jo over en måneds tid siden at jeg hev min båd op af vandet, så den ligger jo og hygger sig til næste sæson.
Græsset i haven skal jo nok heller ikke slås flere gange i år, så der er ro på de udendørs aktiviteter.

De har så lovet noget sol de kommende dage, og da jeg jo har investeret i en elcykel, og da også har taget et par lidt længere ture på den, udover utallige kortere ture rundt i lokalområdet, så kunne jeg måske planlægge en tur ud i det "blå" en af de nærmeste dage.

Temperaturen er knap 7 grader her kl. 9:30 Mandag formiddag, så man skal klæde sig varmt på.

Er jo omme hos mor 2 - 3 gange om ugen, både for at få en hyggelig sludder, og også for at se hvordan det står til, og lige klare et par praktiske småting i husholdningen.
Handler jo alle mors købmandsvarer nu, vi har sat det i system, så at jeg ikke som i starten lavede regnskab for hver gang.
Jeg betaler over mit hævekort når jeg handler ind, og så betaler mor et a`conto beløb til mig, så er jeg/vi fri for besværet med byttepenge hele tiden.

Fik jo også købt en ny telefon her for nylig, en HUAWEI P30 PRO, som er det mest avancerede man p.t. kan få på mobilmarkedet.

Den er blevet udnævnt til den bedste smartphone i 2019.

Jeg har jo aldrig sparet på den slags ting, mener ikke det kan betale sig, hvorfor have det næstbedste, - det er livet for kort til.

Jeg vil slutte her, der er egentlig ikke så meget nyt, - fylder snart 65, men har ingen planer om at fejre det.
Mor spurgte faktisk ind til det her sidst jeg var deromme, hun plejer jo at købe en gave til mig, men jeg tror at jeg vil sige til hende at hun skal springe over denne gang, er selvfølgelig glad for at hun tænker på det, og det er egentlig "gave" nok for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar