tirsdag den 3. januar 2023

 3. Januar 2023

Der er gået næsten 3 år siden at jeg har skrevet her på bloggen.

Meget vand er løbet i havet siden, - og meget har jo også ændret sig. Er jo på mit tredje år som folkepensionist, - ja, tiden flyver.

Det er over 1 ½ år siden at mor flyttede til Holeby, helt præcis d. 30. maj 2021.

Det er blevet til mange ture derned, - men der er jo lidt længere end til lige at smutte om til 111 A på Boulevarden.

Har jo taget turen nogle gange på elcyklen sommeren 2021 og `22 ad den gamle jernbanelinje, som jo er lagt ud som cykel og gangsti i dag. 

Resten af turene foregår jo i bil, har jo lige fået den synet igen, - selvom det ikke er meget jeg kører, men den er jo god at have, især her om vinteren.

På privatfronten er der jo ikke ændret det store, bor jo på 13. år i Østre Park, og da lejligheden er i stueplan med egen indgang, så jeg ikke skal ind i opgangen til 1. og 2. sal, - så er det næsten som at bo i et rækkehus. 

Nåede jo at bo i Lollands Centret i godt 28 år, så med lidt hovedregning, - så skal jeg bo her ca. 15 år mere for at det går lige op. 

Her den 16. December blev mor jo 95, og jeg var jo nede for at sige tillykke. Løb så ind i Karsten og Inge, som også var der for at lykønske på dagen. 


Det billede jeg har sat ind her er ikke fra d. 16. December, men en "selfie" jeg tog da jeg var nede hos mor på min egen fødselsdag d. 9. November 2022. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar